Vanema ja väikelapse trenn

Vanema ja väikelapse trenn

Kord nädalas aktiivne liikumine 1.5 tunni sees saabumine/riietumine trenn lastele, venitused harjutused vanematele ja koos tunni lõpetamine. Lapsed, kes on nooremad ja ei jõua 1,5 tundi saalis viibida saavad vabalt valitud hetkel peale laste tunni lõppu suunduda sobivama tegevuse juurde.

Lastele suunatud tunni osa on 40-45 minutit, mille sees tehakse ühine algus, harjutuste sirged pehmetel mattidel ja iga harjutuse vahele lõbus takistusrada. Mängitakse jooksu ja täpsusmänge, ronitakse ja riputakse. Tehakse eakohaseid harjutusi erinevate võimlemisvahenditega- pallid (suured, väikesed), rõngad hüppenöörid jne. Tunni lõpus tullakse uuesti mattidele et teha koos vanemaga harjutusi ja ühine lõpuring.

Laste osa lõppedes algab neile “vaba aeg”, mille nad hea meelega ringi joostes ja kõiki harjutusi omal moel läbi tehes ära täidavad. Vanematega alustame venitusi ja harjutusi, kus ka lapsed saavad vahepeal osaleda vanema alt läbi pugedes või selga ronides. Et lapsed on tegelikult selleks ajaks juhendatud tegevusest ilmselt väsinud, siis võtame kogu protsessi hästi vabalt. Kui laps teeb omi asju, siis vanem saab võimelda ja kui laps tahab vanema süles olla, saab vanem ka võimlemisega jätkata. Eesmärk on koos õigete hingamistehnikate (sh siselihaste tööga) treenida alaselga, korsetilihaseid ja ülaselga, avada rindkere. Kõik selleks, et vähendada peamiseid probleeme, mis lastega tegeledes tekivad- seljavalud, pinged õlgades, kumerselgsus rindkeres jne. Räägime sellest, kuidas vähendada ülekoormust ja jälgida oma kehaasendi harjumusi ja vajadusel tugevdada lihaseid, et hoida või uuesti saavutada hea rüht.

Parimat,

Kristin Tammeoks

AK Väikelaste võimlemine

 

trenn_nõmmehuvikool